Обмін та повернення

Політика обміну та повернення товару базується на постанові Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.94 р, в якій регламентується, що постільна білизна обміну та поверненню не підлягає. Повернення товару належної якості: * Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: Подушки, постільна білизна, пледи, матраси, ковдри, покривала, наматрацники, Халати, інші постільні приналежності не підлягають обміну/повернення за законом про захист прав споживачів
Повернення та обмін товару неналежної якості можливий протягом 14 днів після одержання якщо:
  1. Товар прийшов з заводським браком
  2. Розмір та комплектація товару не відповідають заявленим при оформленні замовлення
*Зверніть увагу, що претензії стосовно браку товару приймаються лише в тому разі, якщо він виявлений на відділенні нової пошти. Тому, просимо уважно оглядати товар на пошті не залежно від способу оплати товару, який Ви обрали! Після отримання посилки, претензії по даному пункту прийматись не будуть. При виявленні дефектів – зробіть, будь ласка, детальні фото або відео, надішліть їх одразу нам в Instagram.

Умови повернення або обміну товару:
  • зазначений товар не був у вжитку
  • збережено його товарний вигляд та споживчі властивості
  • упаковка
  • фабричні ярлики не пошкоджені

Вподобані продукти

Ще немає продуктів які вам подобаються :(

Кошик